FAQ

Nejčastější dotazy o skladování

HLAVNÍ

Profigroup skladování je firma s kompletním servisem, která se věnuje správě, vyzvednutí, ukládání všech předmětů, které nemáte kam dát. Profigroup skladování k vám přichází, abyste se už nikdy nemuseli zabývat tím, co dělat s věcmi, které nemáte kam uskladnit. Profigroup skladování k Vám domů přijede s týmem pracovníků, kteří vyzvednou Vaše předměty a pořídí soupis všech Vašich věcí. Ke každému uloženému předmětu přidáváme čárový kód a každý předmět vyfotíme, poté jej přepravíme do našich skladovacích prostor.

Kdykoli si chcete vyzvednout byť jen jednu, jednoduše se přihlaste k účtu Profigroup skladování, vyberte to, co potřebujete mít doma a naplánujte si za pomocí kontaktního formuláře nebo telefonicky nejpozději tři dni před skončením Vašeho skladování doručení pohodlně až k Vám domu.

U tradičních samoúložných jednotek není zaručena bezpečnost Vašich věcí a jsou s tím spojené veškeré starosti. Je na vás, abyste si sbalili své věci, a dále nemáte přehled, pokud si nevzpomenete, co vůbec máte uložené ve skladu.

Profigroup skladování nabízí lepší zabezpečení než obyčejná samoobslužná úložná jednotka, všechny naše služby jsou zabezpečeny smluvně. Při první rezervaci také nabízíme pojištění ochrany majetku v základním balení do 5.000 Kč a dále příplatkové balení na 50.000 Kč a 100.000 Kč. Profigroup skladování zajišťuje bezpečné skladování vašich předmětů, skladování je pro Vás pohodlné tím, že my provádíme veškerou přepravu, řízení, balení, focení předmětů. Vy z tepla Vašeho domova si v pár krocích můžete objednat doručení všech věcí až k Vám domů.

MOHU skladovat:

krabice, nábytek, jízdní kola, golfové tašky, sváteční výzdobu, dětské oblečení, knihy, spotřebiče

NEMOHU skladovat!!!

- kosmetika a toaletní potřeby, potraviny nebo rychle se kazící zboží
- nebezpečné materiály (tj. vše, co obsahuje plyn, cokoli hořlavé, střelné zbraně, výbušniny, chemikálie, radioaktivní / biologické / toxické materiály, cokoli obsahující azbest)
- domácí rostliny, ryby nebo zvířata
- veškeré předměty, které vyzařují zápachy nebo výpary.

Kompletní seznam zakázaných položek naleznete v našich všeobecných smluvních podmínkách.

Profigroup skladování dělá vše za vás, takže to není nutné! Z bezpečnostních důvodů jsou naše sklady uzavřeny pro veřejnost.

Své uložené věci si můžete kdykoli prohlédnout online po přihlášení do účtu Profigroup skladování. Kdykoli budete potřebovat věci doručit nebo vyzvednout, stačí vyplnit online formulář, naplánovat schůzku a my přijdeme až k Vám.

Náš stěhovací tým ihned, co si převezme Vaše předměty k uskladnění, přidá ke každému z nich čárové kódy a pořídí fotografie každé věci, která bude uložena. Pokud si plánujete předem sbalit, ujistěte se, že všechny krabice necháte otevřené, tak, aby obsah byl jasně vidět na fotografiích.

Do 48 hodin od našeho vyzvednutí budete moci vidět fotografie svých věcí v našem online úložišti. Chcete-li zobrazit celý inventář fotografií, stačí se jednoduše přihlásit do účtu Profigroup skladování. Kdykoli budete potřebovat něco dodat, klikněte na požadované položky a naplánujte datum a čas doručení.

Ano. Pokud potřebujete skladování v rámci několika týdnů, doporučujeme rezervovat plán s měsíční smlouvou. Pomocí krátkodobého plánu můžete v průběhu prvního měsíce požádat o všechny své položky k vrácení.

Upozornění: Pokud si rezervujete plán s minimem 12 měsíců, všechny zbývající měsíce smlouvy budete muset uhradit v plné výši.

Počítejte spíš s větším prostorem. V kóji je potřeba udělat uličku pro manipulaci s jednotlivými kusy nábytku. Přesný počet metrů čtverečních se nedá určit, je to hodně individuální. Všeobecně se však dá říci, že by Vám měla stačit polovina výměru Vašeho bytu. Pokud tedy máte byt 60 m2, Váš nábytek se vejde do 15 až 30 m2.

CENY

První platba proběhne při převzetí předmětů hotově. Platba, která bude vyžadována, je v závislosti na délce uskladnění předmětů, a to:

1 měsícna místě složena plná část skladného
3 měsícena místě složena plná část skladného
4 měsíce až 1 rok na místě složeny 3 měsíce skladného

Co se týče dalších plateb, ty jsou splatné vždy do 10. dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byly předměty uskladněny, a to bezhotovostním převodem na účet Profigroup skladování. V případě, že jsou předměty uskladněny jen po část měsíce, skladné se za daný měsíc nekrátí. Ke skladnému bude vždy připočteno DPH ve výši stanovené platnými právními předpisy.

Platby po splatnosti jsou nejdříve řešené upomenutím ze strany pracovníka naší společnosti a dále věc bude předána k právnímu řešení a dalším krokům k vymožení dané pohledávky.

KRABICE A BALENÍ

Zde je několik tipů pro balení, které vám pomohou připravit se na příjezd našeho týmu:

Demontujte nábytek. Nejlepší je, abyste toto provedli před vyzvednutím, protože demontáž se samozřejmě účtuje k ceně za stěhovací služby.

Počkejte se zavřením krabice. Profigroup skladování si pořídí fotografii o obsahu každé otevřené krabice, aby bylo snadné zaevidovat a vyfotit předměty, které chcete uložit. Fotografický obsah krabice je také používán pro účely pojištění, protože můžeme zaručit jen to, co vidíme. Je-li soukromí obsahu krabice pro Vás důležité, můžete uzavřít krabici, ale nemůžeme Vám poté garantovat pro případ škody případné plnění z pojištění.

Sbalte věci, které se k sobě hodí vždy dohromady. Například lyžařskou obuv a zimní oděvy ve stejném balení, takže když se blíží lyžařská sezona, můžete si snadno vybrat krabice, které chcete dodat.

Označte své předměty jasně a ujistěte se, že vaše označení pro vás mají smysl. To je zvláště důležité, pokud ukládáte velké množství krabic, které vypadají podobně.

Obsah krabic balte tak, aby byl co nejvíce natěsno. Dále zabalte své věci zmačkanými novinami nebo bublinkami, tak abyste se ujistili, že Vaše věci se při převozu nepoškodí.

Když si sbalíte věci v předstihu, sníží se tím Vaše náklady na práci, ale samozřejmě je to na Vašem zvážení. Dopředu doporučujeme balící boxy nechat otevřené. Náš tým vyhotoví fotografie z obsahu každé krabice, ověří, že je krabice správně zabalena, a před naložením do auta zalepí krabici.

Na věci, které nebyly zabaleny nebo vizuálně kontrolovány společností Profigroup skladování, se nevztahují naše záruční podmínky.

Plánovat dopředu! Tyto situace prodlužují dobu nakládání:

  • Nábytek musí být zabalen
  • Umělecká díla musí být obalená a zabalená do krabice
  • Vzdálenost od dveří k parkovišti
  • Není k dispozici vyhrazený pohyblivý výtah
  • Uložené položky nejsou zabalené do krabic
  • Naši zaměstnanci čekají, až dorazíte na místo

Tak určitě! Stačí, abyste nám dali dopředu vědět, a my to naplánujeme. Extra pomoc při balení je účtována standardní sazbou uvedenou v našem ceníku stěhování.

To je na Vás. Abyste minimalizovali dobu práce potřebnou pro vaše vyzvednutí, je nejlepší, abyste si sbalili své předměty před příjezdem. Jakmile započneme práci, práce je účtována standardní pracovní sazbou uvedenou v našem ceníku.

Pokud budete potřebovat více času na přípravu, můžete změnit čas vyzvednutí. Neexistuje žádný poplatek za změnu nebo zrušení času vyzvednutí, pokud nám to oznámíte nejméně 48 hodin před plánovaným vyzvednutím.

Ano! Jsme rádi, že váš nábytek uložíte. Většina předmětů, např. nábytek - jako gauč, jídelní stůl nebo matrace - vyžadují služeb dvou pracovníků a je vhodné zvolit variantu většího skladovacího prostoru.

Menší předměty, které jsou svou vahou lehčí než 20 kg (kancelářské židle, lampy, malý noční stolek apod.) mohou být uloženy v jedné z našich menších kójí a mohou být zpravidla stěhovány pouze jedním pracovníkem.

Nejste si jisti, který plán je vhodný pro Vaše stěhování? Dejte nám vědět na čísle +420 776 000 776 nebo pomocí kontaktního formuláře.

Pokud Profigroup skladování zabalí zboží, zajistíme, že jej zabalíme bezpečně. U položek, které balíte vy, je na vás, abyste se ujistili, že byly správně zabaleny.

Pokud budete chtít stěhovat cenné věci (šperky, hodinky nebo drahou elektroniku), sdělte to prosím naším pracovníkům. Pečlivě vyfotografují předměty a zabalí je mimořádně opatrně. Na věci, které nebyly zabaleny nebo vizuálně kontrolovány společností Profigroup skladování, se nevztahují naše záruční podmínky.

DODÁVKA & DORUČENÍ

Všechny dodávky a doručení můžete naplánovat online. Stačí se přihlásit ke svému účtu na Profigroup skladování a zvolit si libovolný čas, který si naplánujete. Máte-li dotazy týkající se vašeho prvního vyzvednutí, zavolejte nám na +420 776 000 776.

Po dohodě s naším pracovníkem sepíšeme podrobný soupis věcí, případně uděláme fotodokumentaci uskladněných předmětů, které budou dohledatelné ve Vaší datové složce. Do 48 hodin se budete moci přihlásit s přiděleným kódem do svého datového účtu Profigroup a uvidíte vše, co jste uložili.

Příjezd týmu si můžete zobrazit v e-mailech s potvrzením schůzky. V den vaší schůzky vám náš tým pošle sms zprávu s předpokládaným časem příjezdu k místě nakládky.

Pokud víte, že na schůzku dorazíte pozdě, volejte naší zákaznickou linku +420 776 000 776 Započítávaná doba práce začíná 5 minut po příjezdu týmu Profigroup skladování. Náš tým bude čekat nejdéle 30 minut, poté vyráží na další schůzku.

Pokud je nejbezpečnější způsob, jak uskladnit nebo přepravit Vaši zásilku tím, že bude předmět rozmontován, pak ji Profigroup skladování rozmontuje, případně složí. Existuje však pár malých výjimek, kdy Profigroup skladování nemůže sloužit. Profigroup skladování neodstraňuje žádné předměty, které jsou připevněny ke stěně, zároveň neodpojuje jakákoli zařízení (plynová nebo elektrická).

Některé věci můžeme znovu sestavit po doručení, pokud nám to předem oznámíte.

Náš tým, to jsou odborníci na stěhování, dokážeme věci instalovat nebo speciálně namontovat, avšak nenabízíme: upevnění předmětů na stěny (např. televizory), opětovné sestavení jakýchkoliv plynových nebo elektrických zařízení, zapojení spotřebičů nebo opětovné opravy položek, které byly v procesu poškozeny. Je pro Vás bezpečnější a levnější najít si v místě Vašeho bydliště opraváře a on Vám provede opravy levněji před tím než si k nám uložíte své věci.

Pokud si myslíte, že budete potřebovat demontáž nebo opětovné sestavení Vašich předmětů, obraťte se na náš tým péče o zákazníky: info@profigroup.cz

To závisí na počtu položek a dostupnosti. V případě doručení zásilek požadujeme oznámení nejméně 72 hodin předem. To nám dává dostatek času na naplánování naší cesty k Vám.

Ideálním způsobem, jak si objednat vyzvednutí a doručení k Vám předem, je prostřednictvím svého účtu Profigroup skladování online. V tomto případě je garantován požadovaný čas dodání.

Je to snadné! Můžete naplánovat doručení přihlášením do účtu Profigroup skladování, výběrem položek, které chcete dodat a uvedením data doručení.

Pokud naplánujete konečnou dodávku před uplynutím doby trvání smlouvy, bude Vám účtován poplatek za měsíce, které zbývají ve smlouvě o skladování.

Během vyzvednutí každou položku evidujeme čárovými kódy a pořídíme fotografie o všem tak, aby bylo známo, co je v úložišti a v jakém stavu byly věci přijaty. Každá položka je pak naskenována do našeho zařízení a jednotlivě sledována na základě jejího jedinečného čárového kódu. To pomáhá zajistit, aby každá z vašich položek byla správně doručena zpět.

Poznámka: Nemůžeme zaručit, co je obsahem krabice, pokud nám neumožníte vidět, co je v ní. Budeme i nadále zodpovědní za doručení boxu, ale nikoli jejího obsahu, který nemůže být pojištěn. Přečtěte si prosím naše všeobecné smluvní podmínky, kde je vše blíže popsáno.

Pokud nastane situace a Vy víte, že dorazíte pozdě, zavolejte nám: +420 776 000 776. Chceme Vám pomoci, ale pokud na Vás čekáme, znamená to, že dorazíme pozdě k dalšímu zákazníkovi.

Náš tým bude čekat 30 minut, než přijdete. Celý čas čekání bude účtován, jako standardní pracovní sazba uvedená ve Vaší cenové nabídce.

Pošlete nám, prosím, e-mail na info@profigroup.cz a my Vám pomůžeme přeplánovat nebo zrušit rezervaci.

Pokud zrušíte nebo změníte svou rezervaci nejméně 48 hodin před plánovaným časem rezervace, nebude Vám účtován storno poplatek. Zrušení nebo změna rezervace, která proběhne méně než 48 hodin před vyzvednutím nebo doručením, bude účtována sankcí uvedenou ve všeobecných smluvních podmínkách..

PRÁCE

Zaplatíte za Vámi zvolenou variantu skladovacího prostoru a dále za stěhovací služby viz. Ceník stěhování.

Pokud rezervujete uskladnění minimálně na rok, máte nárok na zvýhodněnou sazbu za stěhování ve výši 20 % z celkové ceny stěhování.

STĚHOVÁNÍ

Náklady na stěhovací služby jsou upraveny v veníku na internetových stránkách https://www.profigroup.cz/cenik/

Profigroup skladování se snaží určit počet pracovníků tak, aby co nejlépe vyhovoval Vašim potřebám. Optimalizujeme pro Vás bezpečně, efektivní a včasné přesunutí Vašich předmětů. Jako taková je každá objednávka hodnocena profesionálním personálem, který posílá počet pracovníků potřebných pro splnění těchto standardů.

Ne. Náš tým provede všechna těžká zvedání, takže nemusíte. Pro Vaši bezpečnost a bezpečnost Vašich věcí nebudete pomáhat s přesouváním předmětů.

Pokud jsou nějaké předměty těžší než 20 kg nebo je nelze bezpečně přesunout jednou osobou, přidá se k stěhování další osoba, která Vám bude dle smluvních podmínek zaúčtována.

  • 1. Zákazník na našich stránkách zadá poptávku na skladování, vybere si požadovaný prostor a rozmyslí se na jak dlouho by chtěl věci skladovat
  • 2. Následně mu zavolá náš dispečer, dohodne se na době uskladnění, pojištění, ceně a dalších podrobnostech, hlavně také na době stěhování a počtu pracovníků, kteří věci převezou do skladu
  • 3. V dohodnutý den přijede parta stěhováků, vše se vyfotí, obalí a naloží do auta. Se zákazníkem se vyplní smlouva o skladování
  • 4. Firma Profigroup následně vše odveze do hlídaného skladu, kde se kvůli bezpečnosti věcí se mohou pohybovat jen pracovníci Profigroup
  • 5. Zákazníkovi přijde na email přístup do jeho virtuální kóje s vyfocenými věcmi
  • 6. Následně až bude zákazník chtít věci odvézt zpět, dohodne se s dispečerem na odvozu

BEZPEČNOST A OCHRANA

Společnost Profigroup skladování je oddaná bezpečnosti Vašich uložených věcí. Bezpečnost zajišťuje náš vynikající tým. Všichni naši specialisté jsou zkušení profesionálové, kteří prošli rozsáhlými školeními v dané problematice. To znamená, že lidé, kteří mají na starosti správu vašich předmětů, jsou při balení, přepravě a ukládání Vašich předmětů opatrní a dělají vše systematicky.

Naše skladovací prostory jsou monitorovány kamerami s pohybovým senzorem 24/7 a jsou uzavřeny pro veřejnost; pouze oprávněný personál má přístup k místnostem.

Společnost Profigroup skladování je zodpovědná pouze za položky zabalené a viditelně kontrolované našimi specialisty. Přečtěte si, prosím, naše všeobecné smluvní podmínky týkající se záruky pro podrobnější informace o ochraně Vašeho cenného majetku.

Ano. Společnost Profigroup skladování ukládá Vaše předměty do komerčních skladů se snímači pohybového senzoru a zabezpečení 24/7. Naše zařízení jsou pro naše zaměstnance snadno dostupné a ke skladovaným předmětům je povolen vstup jen oprávněným osobám.

Bezpečnost a zabezpečení Vašich věcí je naší hlavní prioritou. Proto se naši specialisté přesvědčí před nakládkou vozu, že jsou věci vyfotografovány a zabaleny správně. Profigroup skladování také poskytuje každému zákazníkovi záruku na dané věci.

Společnost Profigroup skladování není zodpovědná za položky, které jsou zabaleny vlastníkem, nebo věci, které nejsou vizuálně kontrolovány týmem Profigroup skladování. Přečtěte si, prosím, naše všeobecné smluvní podmínky týkající se záruky pro podrobnější informace o tom, jak chráníme Váš cenný majetek.

Ano! Nabízíme ochranu Vašeho majetku nad rámec pojistného pojištění 5 000 Kč ve výši 50.000 Kč za 100 Kč měsíčně k ceně za skladovací plán. Za pojištění Vašeho majetku ve výši 100.000 Kč si účtujeme 200 Kč měsíčně. Toto lze naplánovat před prvním sjednáním Vašeho plánu skladování.

Pošlete e-mail na info@profigroup.cz nebo pomocí kontaktního formuláře se dotažte.

Většinu věcí, ale ne všechno. Existují určité položky, které jsou kvůli jejich křehké povaze vyloučeny. Stále máte povoleno ukládat níže uvedené položky, ale na ně se nevztahují naše záruční podmínky.

  • Kompozitní dřevo, dřevotřískové desky nebo nábytek připravený k montáži
  • Chybějící hardware pro položky Profigroup skladování, který nebyl rozebrán
  • Vnitřní součástky elektroniky
  • Dříve poškozené nebo opravené předměty
  • Položky, které nejsou baleny specialistou společnosti Profigroup skladování

Profigroup skladování Vám přiveze Vaše věci až domů. Cenové podmínky stěhování naleznete na stránkách https://www.profigroup.cz/cenik/ a dále prosím zašlete e-mail na adresu info@profigroup.cz a zjistěte, jak Vám můžeme pomoci.

Ano. Nabízíme dárcovské služby nebo služby likvidace položek. Jednoduše kontaktujte info@profigroup.cz a sdělte jim položky, které již nepotřebujete, a my se o zbytek postaráme!

SKLADOVÁNÍ V KONTEJNERECH

Skladování v hale:

  • Variabilní skladovací plocha
  • Výhodné podmínky pro dlouhodobé skladování
  • Možnost skladování na klíč
  • V hlídaném areálu, kamerový systém
  • Napojeno na pult centrální ochrany

Skladování v kontejneru:

  • Samoobslužná služba
  • K dispozici 24/7
  • Možnost skladování ve dvou typech – 15m2 a 30m2
  • Možnost pronájmu kontejneru k Vám na zahradu
  • Možnost skladování na klíč
  • Kontejnery jsou velmi odolné vůči vandalismu

U samoobslužného skladu si musíte zajistit nakládku, odvoz i vykládku u Vás i ve skladu sami. Pokud využijete služeb Profigroup skladování, máte zdarma dopravu a vykládku do skladu i naložení a přivezení zpět k Vám.

  • Krabice, nábytek, jízdní kola, golfové tašky, sváteční výzdobu, dětské oblečení, knihy, spotřebiče, téměř vše, kromě níže uvedených věcí
  • kosmetika a toaletní potřeby, potraviny nebo rychle se kazící zboží
  • nebezpečné materiály (tj. vše co obsahuje plyn, cokoli hořlavé, střelné zbraně, výbušniny, chemikálie, radioaktivní / biologické / toxické materiály, cokoli obsahující azbest)
  • domácí rostliny, které vyzařují zápachy nebo výpary
  • mokré a vlhké věci

Ano. Po předchozí domluvě je možné si pronajmout vysokozdvižný vozík i s obsluhou. K dispozici je rovněž paletový vozík a další stěhovací vybavení.

Skladovací areál je nepřetržitě monitorován kamerovým systémem. Každý sklad je napojen na pult centrální ochrany. Navíc jsou kontejnery vyrobeny tak, aby odolávaly vandalismu. Všechny uskladněné věci jsou naprosto v bezpečí.

Každý skladovací kontejner je v rozích vybaven větracími otvory. Pokud uvnitř není uskladněno vlhké či mokré zboží, nebude s kondenzací a vlhkosti problém. Kontejnery jsou vyrobené z antikorozní ocele, určené pro námořní dopravu, primárně pro vlhké prostředí.

U skladovacího kontejneru jsou k dispozici 4 místa, kde je možné umístit visací zámek. Jeden je součástí nájemného. Další zámky si můžete přinést vlastní, nebo po předchozí domluvě zakoupit bezpečné visací zámky přímo u nás.

Odkup pronajatého kontejneru je možný. Předem si můžete domluvit podmínky možného odkupu.

Nájemní smlouva je vytvořená dle vašich potřeb na dobu určitou, po této době můžete dobu nájmu prodloužit. V případě předčasného ukončení nájmu jednáme individuálně.

Pokud nechcete prodloužit smlouvu, jednoduše si odsouhlasíme termín nakládky s odvozem na Vámi určené místo. Vše s Vámi můžeme vyřešit online. Nikam nemusíte, o vše se postaráme.

Možnost jít do skladu je po dohodě možný pouze za asistence zaměstnance Profigroup od 8 do 17 hod., přístup do kontejneru je většinou možný 24/7 dle lokace.

MÁTE DOTAZ? POTŘEBUJETE PORADIT?

Zvolte účel skladu *

Sklad potřebuji pro:

Zvolte velikost skladu *

"Výběr lokality skladování po dohodě s naším dispečerem."Lokality Praha, okolí Prahy, Středočeský kraj.

Zvolte typ služby *

Požaduji službu:

Popis věcí na uskladnění


Kontaktní údaje *


SEO optimalizace